Kūno tobulinimas

kunas

Fizinio pasirengimo skiltyje jau kalbėjau apie tam tikrus bendrus fizinių savybių lavinimo principus, apie galios didinimą, anaerobinės ištvermės lavinimą. Kalbėdami apie kūno tobulinimą, turime galvoje ne tik raumenų apimtis, bet ir jų funkcionalumą, balansą, koordinuotumą, žodžiu, visapusišką kūno "išdirbimą". Kaip rodo praktika, daugelis turi labai mažai bazinės informacijos apie treniruočių poveikį mūsų organizmui ir apie tai, ką ir kaip daryti, kad treniruotės padėtų progresuot jums reikalinga kryptimi ir nealintų kūno. Tad kartu su Arūnu Atraškevičium, Kyokushin karate treneriu, nusprendėme sukurti mokymų ciklą, kuriuose sužinosite daug svarbių dalykų, liečiančių fizinį tobulėjimą. Taigi, šis straipsnis bus lyg paskaitų archyvas (su video patalpinimo datomis, kad būtų lengviau sekti), kurį laikas nuo laiko vis atnaujinsiu, įkeldamas naujus video mokymus, tad čia rasite informacijos apie kūno lavinimą, fizinio krūvio planavimą, įvairius treniruočių principus, kūno atsigavimo optimizavimą, papildų vartojimą ir t.t., žodžiu, apie tai, ką naudinga žinoti kiekvienam sportuojančiam žmogui.

 


2012-07-10  Pradžioje šiek tiek bazinės informacijos apie fizinio krūvio planavimą, treniruočių poveikį mūsų organizmui ir papildų vaidmenį atsistatymo procese:


2012-07-10  Viso kūno raumenų lavinimo treniruotė kieme, be jokios spec. įrangos. Paskirtis: raumenų reljefas (didinami raumenys, deginami riebalai). Treniruotės principas: atliekama 10 pratimų po 30 pakartojimų, tarp priėjimų darant tam tikrą pertrauką su mažu intensyvumu:


2012-07-10  Viso kūno raumenų lavinimo treniruotė kieme. Paskirtis: viso kūno raumenyno išdirbimas orientuojantis į anaerobinės ištvermės lavinimą (didelis intensyvumas ir trumpos poilsio pertraukos, t.y. intensyvus raumenų darbas esant mažam deguonies kiekiui). Treniruotės principas: išeilės atliekami 4-6 pratimai po 10 pakartojimų be pertraukų, tada 1-2 min pertrauka (priklausomai nuo tikslų ir pasirengimo) ir ratas kartojamas arba pereinama prie naujo pratimų komplekso. Ši treniruotė jau buvo įkelta anksčiau, bet pagalvojau, kad labai tinka visai šio straipsnio temai, be to, ji atlikta kieme tiesiog pajungus fantaziją ir panaudojant tai, kas buvo po ranka, o straipnsio tikslas būtent ir yra parodyti įvairius treniravimo būdus, kuriuos galėtų panaudoti didžioji dalis žmonių:


2012-07-26  Įžanga į sporto farmakologiją. Kas tai, kodėl tai aktualu sportininkams ir kuo ji naudinga? Labiau skirta profesionaliems sportininkams, arba tiems, kas dirba dėl rimtų rezultatų, tačiau žinoti naudinga visiems :)


2012-08-06  Šiek tiek informacijos apie kūno riebalų deginimą ir svorio metimą. Kadangi kalbame apie kūno tobulinimą, o kaip žinia, kuo mažiau kūnas turi riebalų, tuo jis geriau atrodo, tai nusprendėme paliesti ir šią temą. Galiausiai, turint viršsvorio, apskritai daugelis fizinio lavinimo pratimų atliekama sunkiau, o daugeliu atveju ir sveikatai nėra gerai, tad šios žinios apie mitybą ir riebalų deginimą niekam nepamaišys. Antrame klipuke bus info apie papildus, padedančius deginti riebalus, tačiau, kad ši svetainė netaptų kažkokia reklamos priemonė, noriu pabrėžti, kad svarbiausia yra mityba ir fizinis krūvis, o papildai reikalingi tik siekiant pagreitinti ar padidinti efektą, tačiau jie nėra būtini ir čia idėsiu tik tam, kad jei kažkas ieškos tam skirtų papildų, tai galės rasti kažkiek informacijos į ką reikia atkreipti dėmesį renkantis papildus, o jei jų jums nereikia, tai antrojo klipuko galite net nežiūrėti :)



2012-08-06 Šiek tiek informacijos apie raumeninės masės auginimo principus, treniruotes, papildus.


2013-02-10  Pokalbis apie dažniausiai užduodamus klausimus, liečiančius papildų vartojimą, svorio auginimą ir t.t.


2013-05-28  DUK 2 apie raumenų auginimą, mitybą, treniruotes, papildus, kūno ryškinimą ir t.t.


2013-11-26  Dalinai reklaminis video, kuriame Arūnas pristato savo projektą "Informaciniai leidiniai". Kadangi sportuojantiems tai gali būti aktualu, tai nusprendžiau jį čia patalpinti. Pačius leidinius galite įsigyti čia: http://sveikatosmenas.lt/informaciniai-leidiniai


 

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Komentarai   

+2 #2 Elijus 2015-10-10 06:03
Asmeniskai as cia nelabai padesiu, nes giras as naudoju kaip ir bet kuri kita iranki su butent man aktualiais tikslais, o tai tikrai nera "kelimas daugiau kartu". Apskritai, tu standartiniu kelimo variantu beveik nenaudoju, man aktualiau koordinacija, balansas, tai pagrinde su svarsciais darau nestandartinius pratimus, kurie padeda ugdyti skirtingas fizines savybes. Tokiu pratimu svarsciu sporto atstovai, manau, visai nenaudoja, nes jie turi savus tikslus.

Jei kalbeti grynai apie svarsciu sporta ir standartinius pakelimus (ju kartu didinima), tai cia vienareiksmiskai viska lemia technika, kiek i judesi tu ijungi visa kuna (blauzdos, kojos, korpusas), kiek sugebi suteikti inercijos ir t.t., nes ten niekas "is jegos" nekelia, svarbu jas "ismesti" ir tada uzfiksuoti reikiamoje padetyje. Jei ta jau moki, tada telieka kartoti ir kartoti, nes ten jau pagrinde letosios raumenu skaidulos dirba, kurios gali labai ilgai atlikti darba. O jei technika nera teisinga ir daroma "is jegis", tada jau isijungia greitos skaidulos, kuriu pagalba pirmus pakelimus atliksi lengvai, taciau po kokios minutes ju energija baigsis ir nebegalesi tokiu budu padaryti papildomu pakartojimu.

Taigi, reziumuojant, kas del raumenu darbo, tai cia aktualiau butent darbiniu raumenu istverme, tad reikia kartoti ir kartoti. O kas del paciu veiksmu atlikimo, tai cia butina ismokti technika, nes tik su ja galesi iveikti kur kas didesnius svorius ir daugiau kartu. Kaip minejau, as nesu svarsciu sporto atstovas, tad tikrai negaliu apie juos kazko mokinti ar duoti konkreciu programu, cia reiktu kreiptis i tuo uzsiimancius asmenis.
Cituoti
0 #1 aruncer 2015-10-09 11:54
Sveiki.Labai mazai informacijos apie svarsciu sporta lietuviu kalba.Butu idomu suzinoti.Gal yra kokios programos kaip iskelti daugiau kartu?kokia nauda zmogui? ir t.t
Cituoti