savigyna

Savigyna gulint ant žemės

zemeKaip žinia, kova ant žemės savigynoje yra nepageidaujama, kadangi čia jūs atsiduriate tokioje padėtyje, kur labai sunku apsisaugoti nuo kelių užpuolikų, negalite atlikti daugelio bazinių savigynos veiksmų, be to, situacijose, kai jūs esate apačioje, yra labai sudėtinga gintis ir atlikti smūgius. Tačiau, kad ir kaip mes to nenorime, realiose situacijose neretai kova pasibaigia būtent ant žemės, o dar blogiau, kai jūs gulite ant žemės, o užpuolikas (ar užpuolikai) jus spardo ir trypia, kas šiais laikais yra dažnas reiškinys. Tad šioje pamokoje ir pakalbėsime, ką daryti, kai atsiduriate ant žemės.

musa_zemes

Visų pirma, aišku, reiktų visada stengtis nesileisti būt pargriaunamam arba, jei matome, kad to išvengti nepavyks, tai iškarto reikia stengtis atlikti veiksmus, kurie pagerintų mūsų padėtį ant žemės. Šiek tiek apie tai pakalbėsime video medžiagoje, kad būtų kiek aiškiau kas ir kaip. Tačiau, jei jus jau pargriovė, pagrindinis jūsų tikslas tūrėtų būti kaip galima greičiau atsistoti. Pati tema apie kovą ant žemės yra labai plati, čia galima kalbėti apie įvairius būdus kaip išsisukti, kaip nugriauti priešininką ar kaip atlikti jam tam tikrus skausmingus veiksmus, tačiau daugelis tų veiksmų reikalauja daug treniruočių ir tam tikrų technikų mokėjimo, kurios, realiose situacijose, kovojant ant kieto pagrindo (plytelių, asfalto) tampa labai neparankios, o ir galutinis jų rezultatas dažnai nelabai tinka gatvės kovai. Kadangi į šias situacijas dabar žiūrime per realios savigynos prizmę, tai turime galvoje, kad sudėtingų dalykų nesimokinsime ir kalbėsime tik apie tai, kas veikia stresinėje situacijoje. O geriausiai čia veikia motoriniai veiksmai, tiesiog intensyvus mušimas rankomis ir bandymas nuversti priešininką. Tam tikrais momentais galima panaudoti ir draskymo sistemos elementus, kadangi jiems nereikia daug jėgos ir jie gali būt atliekami bet kurioje padėtyje. Apie viską vėliau pakalbėsime video medžiagoje, dabar tik noriu užakcentuot tam tikrus esminius momentus. Kai tik jums pavyksta nuversti priešininką ar jis apskritai dar ant jūsų nespėjo užgriūti, būtinai turite pasirūpinti savo saugumu ir bandyt sukurti saugesnę distanciją atakuodami kojomis į skausmingas priešininko kūno zonas. Kai atsiranda nors kiek didesnis atstumas, išskarto bandote atsistoti. Tais atvejais, kai nėra galimybės atsistoti ir užpuolikas (ar užpuolikai) jus pradeda trypti, tenka griebtis paskutinių gelbėjimosi veiksmų puolant ant agresoriaus kojų ir jį verčiant. Iš esmės tai padaryti nėra labai sunku, tačiau kai jus visaip spardo yra labai didelė tikimybė, kad kelis smūgius galite praleisti, svarbiausia, kad jie nebūtų į jūsų kritines zonas (svarbiausia saugoti veidą, galvą). O dabar apie viską išsamiau video medžiagoje.

Pirmoje dalyje pakalbėsime apie būdus, kaip nesileisti pargriaunamam, ką daryti, kai jau griūnate, trumpai apie savigynos principus gulint ant žemės, kai priešininkas yra viršuje, bei kaip, susigražinus saugią distanciją, greitai atsistoti.


Antroje dalyje pakalbėsime apie tai, kaip apsiginti, kai jus gulinčius spardo ir trypia:


Kaip suprantate, kova ant žemės, realiose situacijose, nėra labai malonus dalykas ir geriau tokioje situacijoje neatsidurti, tad visada stenkitės jos išvengti, o jei taip atsitinka, kad jus pargriauna, tai darykite viską, kas jūsų jėgose, kad kaip galima greičiau atsistoti ir pagerinti savo situaciją, nes čia ne sportas, joks teisėjas čia kovos nesustabdys, čia jūs kovojate už savo gyvybę.

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti